Fredag och finbesök

Intervju nr. 1 idag kändes riktigt bra. Jag och Emma verkar vara riktigt eftertraktade, har fått riktigt bra refereneser och jag har nog aldrig varit på så här många intervjuer någonsin? Så det känns ju bra iaf. I eftermiddag kl 17.00 e det dags för min andra intervju för idag, hoppas verkligen att det är en kanonjobb. Vill ha ett jobb omgående. Försökte även ringa HM men det är aldrig någon som svarar..hrm.. vore perfekt om jag kunde få in en fot där för lite extrajobb? Lite inte helt omöjligt ändå.

Ikväll kommer iallafall André hit ! :) Blir fredagsmys ikväll med bio(?) och någon god middag. Imorgon har vi bjudit hem några gamla bekanta a lá Fredde M, Mimoma, Mika och Anna-sara, kommer garanterat bli en kanonkväll. Jag o Patchew ska även göra stan osäker imorgon ( o emma om hon vill med såkalrt) iaf André, jag har tyvärr inte råd riktigt än :)
Men jag deklarerade igår och det känns fantastikt skönt att få tillbaka pengar! Litet hopp om llite nya sommarkläder ändå haha..


Nu blir det en lite eftermiddagsnap sen måste jag snygga till mig lite mer :P

Ha en bra helg för det ska då jag ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback