Fredag... tjoohoo!

Inatt drömde jag att jag och  min underbara André gifte oss! Alla nära och kära var närvarande, min frisyr blev dock helt förstörd av allt ..men när vi väl stod vid altaret (typ på en strand dock) så var det strålande sol och allt kändes helt underbart! Ibland kan jag faktiskt längta till den dagen då man får slå sig till ro, gifta sig och skaffa barn.. men ni kan vara lugna, det dröjer nog några år :) Vill först och främst utbilda mig, skaffa ett bra jobb och bestämma sig för vart man ska bo? Eftersom jag bara är 24 år så är det ingen panik att hinna med allt. Vill inte bli för "vuxen" för snabbt, denna tid kommer jag aldrig tillbaka..så det så :)

Nu ska jag fixa lite grejer innan helgen :)

Idag vill jag passa på att hissa alla mina fina vänner och familj som verkligen är för goa :)

JAG ÄR LYCKLIG!





Snart är det sommar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback