IDAS DAG IDAG:)

Idag fyller bästa Ida 23 år :) Du börjar komma ikapp mig snart hehe, jag tänkte nämligen sluta fylla år nästa år  eller göra som Erica att fylla 22 igen :)
Så ett stort Grattis till dig vännen.
Vår käre sambo Daniel fyller också år idag, men han fyller hela 26! Oldiie. Han ska vi fira med bullar antingen ikväll eller imorgon!

Efter en trevlig helg med besök av Jenny, vin, jobb  o massa annat så kunde man inte vara annat än trött. Men då kom Tobias G. Som en blixt från klarblå himmel var han här med sitt glada humör och sin underbara humor. Länge sen vi skrattade så här mycket. Blev även sleepover nere hos Emma ( jag o emma är ju vana att dela sänge nu så det var inga problem hehe) kvällen bjöd på en massa fnitter, ja även från dig Tobbe, och snack om precis allt. Alltid så roligt att träffa dig tjoppe!
Idag ska vi ut i det "fina" vädret, vet inte vad som hände med solen som vi hade igår..hrm.. men lunch blir det iaf och kanske en liten sväng på staan..

Jag återkommer mina kära vänner.

/Flingo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback