konstigt

Det är allt bra konstigt det där, det där som ingen egentligen vet eller ens har hört talas om?


Jag har haft världens bästa helg!
Sanna mina ord så jag säger VÄRLDENS BÄSTA! Denna blir svår att klå! (hade jag fått lite patchew-love hade den nog varit bättre. but still)

Bilder kommer imorgon!

Jag och Emma delar säng inatt eftersom Jenny åkte hem tidigare än oss fast EMMA har redan somnat så det blir jag och ett avsnitt av "SEX AND THAAAAA"

Jag kommer bli kvar här i storstan mina vänner så blir det bara... älskar att vara här, slippa vara kvar i allt gammalt.
Var dock hur mysigt som helst när vi pratade om våra familjer(dameer och daniel).. tycker att mor ska komma hit Omgåeende... Pappa kommer i juni så :

sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback