S(k)ÄRTORSDAG :P

Vilken bra skärtorsdag det blev tillslut:)
Dagen började lite halvtaskigt med ett trist möte på arbetsförmedligen efter det drog Emma iväg och jobbade vilket sög ännu mer( dock bra att hon drar in pengar till hushållet så jag kan leva som lyxhustru ett tag till)
för då hade jag ingen att leka med :)
Neee så farligt var det ändå inte, fick prata av mig lite med mamsen, erro, elin o jojje :) Men ändå.. dagen kändes trots allt lång och jävligt trist.. men sen kom kvällen..

Ikväll har jag alltså varit och försökt heja fram AIK till en seger, gick sådär va? Men mysig kväll på Oleary´s i Gamla Stan tillsammans med Emmy och Maria x 2, mkt mkt trevligt:) Vi besökte även ett till ställe som även det var riktigt bra, dit måste man nog gå igen. Att även Heath Ledger va med oss var inte fy skam :P

Imorgon ska jag väcka upp "familjen" tidigt hade jag tänkt, jag röstar nämligen på en promenad i vårsolen(var ut på en sån idag och det var helt underbart), iaf Emma ska jag tvinga upp i tid :)
Sen imorogn kväll blir det lite vin med samma tjejer som idag! Kommer bli skitbra!

Dags för ett avsnitt av Cougar Town sen kommer jag nog att vika in årorna för denna dag :)

ps. har inte ens blivit lurad idag?

Glad Påsk!




Förra året på Getberget, då var jag en söt flickvän som köpte påskägg o annat trevligt:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback