oro

Va knäpp man är ibland..

Idag har denna "hitta en utbildning" paniken slagit till här i Tyresö. Som vanligt är man alltid ute i tid. Eller hur var det nu?
Värt att sätta sig i samma sits som alla andra år. Att bara dagarna före börja fundera vad man vill bli när man blir stor. Ne det är inte enkelt,  vore det enkelt hade jag inte suttit här idag och haft magont och en klump i halsen, ne tack.. alla ni som känner att ni har ett kall här i livet kan skatta er lyckliga. Jag hade gjort vad som helst för att ha det.
Så idag blir det att besluta sig för vad och vart.

Jag känner även lite oro över sommaren. När kan jag vara säker på hur det kommer att bli?? Ne jag gillar fan inte det här.
Känns inge kul att behöva oroa sig över saker som kanske inte ens kommer att ske?

varför ska man ha så svårt att bestämma sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback