Tooheys new

Onsdagen har bjudit på en tok för tidig morgon, inskolning, kaffe (två koppar!) storhandling, träning och bullbak. Så för mig är det ett mysterium att inte John Blund kommit på besök än..
Bullarna får 4.98 jästpaket av 5 möjliga ( mammas kommer alltid vara snäppet godare, men vi lyckades riktigt bra faktiskt) Herrarna Andersson/Isaksson blev då riktigt nöjda . " Det var säkert tio år sen jag åt nybakta bullar med mjölk",  bra att vi kan sprida glädje på nått sätt :)

Imorgon blir det inskolning för Emma och intervju för mig. Sen ska vi vara duktiga att städa och tvätta plus träning såklart. Jenny (Emmas söta storasyster) kommer ju på besök ihelgen så det kan ju vara trevligt om det är lite rent och snyggt, inte för att vi har stökigt men lite dammigt har det väl blivit sen sist vi städade:P
Vad sker mer då.. ja ihelgen blir det lite jobb och ett glas vitt skulle jag tro? Kan blir ett besök i Handen under lördagen.. jag är väl hemma runt halv 6 på kvällen men det är ju tur att kvällen är ung!

En annan glad nyhet är att jag har lyckats byta bort ett av mina kvällspass nästa helg så André kan komma hit :)
Valborgs kommer bli hur kul som helst.
Det finns även en chans att jag får träffa fina Cecilia!?


Lake Mckenzie, Fraser Island -Australien


Vi hade det för gött tjejer! :)
Just nu hade jag kunnat döda för en kall Tooheys new med den gassande solen i ansiktet och ett svalkande bad..
Jag måste bara he mig utomlands snart..


Nu viker jag in för ikväll.. det är ju en dag imorgon också..

Godnatt kamrater

/ Ingo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback