Segdeg

Va jag älskar mig själv ibland, särskilt då jag får för mig att skriva blogginlägga i onyktert tillstånd. Att jag även får för mig att kolla serier med datorn på magen är ingen hitt, särskilt inte när man somnar efter en sekund! Tur att jag har stor säng och att datorn inte hamnade på golvet.

Idag har det varit en stillsam dag på Tyresö. Både jag och Emma var riktigt slitna efter en hård lördag.
Lördagen började med jobb för jag och Emma o kurs för Jenny sen blir det vin och lite piff. Jenny bjöd sedan först ut oss på mat ( Hur gulligt var inte det?) sen blev det lite öl o vin på bla Kellys. Sen mötte vi upp övriga Skelleftebor och gick vidare till ett nytt ställe, riktigt kul men vettefan om jag hittar dit igen alltså.. mellan gamla stan och slussen tror jag att det var haha:)
Hade riktigt skoj men idag känns det att man var både rock-och basketstjärna igår!

Nu blir det att se nån serie och sen sova!

ADJÖKENS



 




Ps. Imorgon får vi besök av vår fina vän Tobias Gustavsson! hur kul bli inte det då??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback