För trött för att kunna sova...kanske ska gå en trappa ner och spöka för Emma?

Inskolningen gick som jag befarade.

Inget fel på kvinnan inte heller mig men det kommer aldrig att funka, så för en gång skull tänker jag på mig själv. Jag kan inte jobba där det inte finns några som helst hjälpmedel som underlättar för mig som assistent OCH som hon som brukare. Efter två lyft skrek min rygg av smärta.... hur blir det då efter några veckor?
En tjej som hade jobbat där i 2 år berättade att hon har förstört sina knän tack vare alla lyft! Ingen höjdare.
Så nu måste jag ta kontakt med kvinnan som även är chef och säga att det inte kommer att funka jag måste även se till så jag får betalt för den tiden jag var där idag, handlar ändå om dryga 12 h... En annan grej som inte funkade var deras journatt, mellan 00.00 till 06.00 var det jour och under den tiden var vi upp 5 gånger? Varför inte ha vaken natt då? Bara drygt att bli väckt-somna om-väckt igen osv osv..
Ne så där blir det inget mer... tyvärr, det hade varit så perfekt med ett jobb i närheten men men.. får hoppas på det i sickla kaj, eller kanske HM?
Men på fredag ska jag o Emma på en intervju på Frösunda. Imorgon blir det att skriva personligtbrev och söka fler jobb.

Annars känns det mesta rätt bra. Kul att vi börjar komma närmare o närmare Niklas och Daniel. Två riktigt härliga killar som vi nog har mer gemensamt med än vad man kanske hade trott?
Till helgen blir det iaf att ta en öl och förhoppningsvis se lite hockey tillsammans med FreddeMaja, Amanda och antagligen någon fler :) Får hoppas på sol nu bara så vi kan sitta ute på någon trevlig uteservering :)

Vad som dock känns lite tråkigt är att jag mest troligt INTE får besök från Borlänge i helgen..


så nån som känner sig sugen på ett tripp till storstan ihelgen?=) Kom på att jag faktiskt för finfrämmen av Simon eriksson på söndag , det blir riktigt trevligt :) Som Ida sa idag " du får besök av hala mig iaf", sötis! Saknar dig ändå..

Är alldeles för trött för att kunna sova..kanske ska gå en trappa ner och spöka lite för Emma? :) buuuuuuuu





Kommentarer
Postat av: Emma

Tur för dig att du inte spökade,då hade det inte blivit roligt sen för dig=)

2010-04-08 @ 09:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback