Vad lite sol, träning, svett och snälla föräldrar kan förändra ens dag :)

Vad lite sol, träning, svett och snälla föräldrar kan förändra ens dag :)

Dagen i stort började segt. Jävligt segt. Men efter en dag i Gamla stan, men sol, skön musik ( vandrade runt själv ett bra tag)en kaffe med världens bästa Emma, träning, fräknar på näsan och som grädde på allt världens bästa föräldrar som är så måna om mig att jag inte vet vad.. största pussen till er. Tycker faktiskt att ni borde komma hit snart så vi ( iaf du och jag mamma) kan göra stan osäker :P

Känns även rätt bra med skolorna jag har sökt. Blir det inget detta år så blir jag nog kvar här i Stockholm ( kanske jag blir ändå) annars kanske man kan dra sig till fjällen?=)
Allt är öppet nu!

Ser även framemot Valborgs som med största sannolikhet kommer att firas i Uppsala och här i Stockholm. André kommer kanske ner med några kompisar så jag tror det blir en kanon dag :)

Nu ska jag se lite tv med Daniel, om han inte spelar tv-spel,grrrr, sen blir det nog att sova.. för imorgon ska jag tvätta, sola, träna och sen ska jag på intervju =)

HAAAAAAAAAAARE!



Saknar dig skrutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback