Äntligen Fredag! :)

Förkyldningen sitter i men trots det har jag haft en fantastisk dag med min fina Eva!
Jag skippade mötet eftersom jag verkligen behövde sova o allt jag ville säga visst chefen redan om så det var ingen fara att jag inte var med :)
Som sagt började jag o Eva dagen med att luncha med Hanna på stureplan! Måste vara 5 år sen man såg flickan, vad tiden går fort?! Trots det kändes det som igår :)
Efter det fortsatte jag o Eva dagen med shopping. O vad vi var värda fina saker :) Passade på att köpa två underbara bh:ar o trosor eftersom det var 25 % rabatt på alla märkesbh:ar på Twilfit. Fick extremt bra service vilket gjorde att det kanske blev ju två stycken.. Men det var verkligen nått jag behövde så varför inte passa på?
Jag fyndade även en jacka för 300:- och två halsdukar o en kofta till kanonpriser.. Längtar nästan tills det blir lite kallare och man får börja klä på sig varma kläder igen:)




Just nu sitter jag och dricker te och ska se nån serie eller nått liknande :)
Måste vila upp mig inför imorgon! Emma har fått ledigt o även Axelsbergtjejerna plus Eva o Co är sugna på lite vin o sen dans på Berns. Det kan jag ju inte missa!
Återgår nu till teet o passar på att vila innan det är dags för tacomiddag med familjen!

Trots tråkiga samtal om framtiden känner jag inte för att deppa ihelgen.. vad som än händer bli det ALLTID bra tillslut. Men just nu känns det inte så.. jag hoppas jag hoppas!

<3


Måste även gratulera mina gamla tränare Stefan som fyller hela 40 år idag! :) GRATTIS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback