Dålig start på veckan.

Bättre start på veckan hade inte suttit fel..vill inte gå in på detaljer men lite ledsen i hjärtat får man vara en dag som denna. Blir bättre det vet vi, men hur länge orkar man.
Tur att både jag och Emma är lediga imorgon. Då ska vi hitta på något trevligt.
Vi ska bland annat chocka kroppen med ett spinningpass! :)
o vad jag har längtat till att få träna igen! Min rygg är helt ur fas plus att Svank-ingo är tillbaka..måste tränas bort, mycket därför jag har ont i ryggen..

Jag och Emma har även kommit fram till att vi ska omvandla min blogg till våran (eller gör vi en helt nu). Blir kul att få ta del av hennes tankar o BILDER hehe:)
Ingen bryr sig egentligen om vad man skriver.. det är bara bilder man vill se, så funkar då jag haha.



Börjar även känna suget efter att resa igen?=)


Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

Jag tycker då att det även är kul läsa vad du skriver.

Då får man ju veta lite vad som händer i stockholm

2010-08-17 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback