ikeamöbler är en enkel match

Denna dag var betydligt bättre än gårdagen. Jag slutade jobbet halv nio o efter det har dagen bara rullat på :)
Drog in med Emma till stan och åt en långlunch på ett idiotiskt ställe med riktiga "guldfiskar" som jobbade, hur dåligt minne kan man egentligen ha?
Men efter vår komiska lunch gick vi bara runt och kikade i massa affärer så givetvis fick vi med oss några fina grejer hem :)
Vi har bland annat pimpat vårat vardagsrum och vi fick godkänt av Nicke vilket känns bra, får bara se vad Daniel har att säga :)Sen fick vi med oss lite annat smått o gott till våra rum o även till oss själva.  Emmas rum har även det fått sig en liten förvandling o vad vi har skrattat oss genom kvällen haha! Att bygga ihop Ikeamöbler är vår grej, bara så ni vet, haha inte behöver vi nå män inte :P
Måste även tillägga att vi blivit SATS medlemmar idag.. haha ingen vet hur det gick till MEN nu ska vi äntligen få komma igång med träningen igen. O som vi har längtat!


Så dagens största ros går självklart till min fina Emma. Vad skulle jag göra utan dig? (stort plus att du tycker att jag är rolig oxå, du o stefan hehe;) )

Dagens grattis går till Sofia o Max som har fått sig en liten Elsa. Vad Noah ska bli stolt storebror :)

Nu blir det tisdagsmys med te o en rolig film eller nått!

Imorgon styr vi Grönan med Elin o Gab, tjoohooo!



Underbara Australien:)
Så kul hade jag o emma idag ungefär :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback