jaaasi

Jag hade fullt upp inatt om jag säger så. Drömde att jag var högravid o skulle just till och föda då barnmorska berättade att det blivit nått fel o jag inte alls var gravid utan att jag bara var lite "stor". Mamma o pappa hade nämligen fått fel uppgifter när dom var på mitt första ultraljud(jag var tydligen inte med då) inte friskt! Direkt jag fick beskedet blev jag smal som bara den.. hrm... så som ni förstår hade jag fullt upp inatt haha.

Idag har jag tagit min andra vaccinationsspruta mot TBE. Så nu kan ni bara försöka få  mig sjuk era äckliga fästingar! HA!

Nu blir det att se lite TrueBlood. Hade först tänkt ut o gå i det fina vädret men vi far på sats ikväll istället :)

Borlänge på torsdag som sagt!! tjoohoo! :)



typ lugg?
Har nyss klippt mig men kan ändå känna att jag vill göra nå annat, nå nytt =) hrm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback