Måndag del två

Eftersom Emma höll i kameran under helgen har jag tyvärr inga roliga kort att lägga upp just nu..men det kommer var så säkra..

Helgen bjöd på följande:

  • Filmkväll med "familjen" fredag o söndag
  • Vin med finaste damer o en Nicke som var lika ball som vanligt.
  • EVA!-shopping o vin såklart
  • Vände på dygnet
  • Sov alldels för lite
  • Emma blev fin i håret
  • Flummade på till 06.00 söndagmorgon.. hade vi vetat att en av herrarna hade besök hade vi givetvis slutat busa omgående. OPS!
  • Blåmärken
  • Jon på bussen
  • DANS i tre timmar. Börjar va standard nu.
  • Världens bästa söndagsprommis med Emma o lite bakismat på det..mums!

Så en kanonhelg som vanligt..Men Nu är det en ny vecka med jobb som gäller. Har fått mitt nya schema vilket innebär tre jobbhelger på raken denna månad..men pengarna behövs om jag ska ha råd med mina resor o även lyckas spara :)
Åker till Borlänge på torsdag eller fredag o stannar där några dagar, behövs verkligen!

Godnatt!





Lekte lite med mitt hår idag.. brunt o kort kanske?=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback