NirrePirre

Japp, Niklas Isaksson alias NirrePirre har lyckats. Daniel stannade hemma från jobbet idag pga sin "Mancold" jag däremot klev tappert upp klockan halv sju imorse och begav mig till jobbet.. elva timmar senare fick jag äntligen krypa ner i soffan med en stor kopp te! Jag har inte varit på topp idag.. förkyld som få... Stackas lilla Ingo.
MEN som tur är har jag världens bästa "Familj" som bjöd på en heltrevlig afton med mycke skratt o en Niklas som verkligen har vilat sig i form :) Daniel rakade sig till pojke19 igen o Emma, fina fina Emma som kommer med presenter en TORSDAG till lilla sjuka mig? Favorithalsbandet från Indiska!! Dags för mg att hitta ett extrajobb nui på nån go butik så jag kan börja skämma bort dig :) Som sagt.. goa goa Familjen.. ni gjorde verkligen min kväll:)

Imorgon ska jag vara lite piggare hade jag tänkt.
Dagen börjar med personalmöte, vi hoppas på ett snabbt sådant.. tyvärr här det till ovanligheter. Men hoppas kan man. Direkt efter det hade jag tänkt försöka få skriva ut mitt cv.. vill söka jobb nu!
Höjdpunkten imorgon blir Eva. Shopping, fika o lunch med Hanna Clausén! Längtar!




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback