Ont i fötterna

Gårdagen blev till en stor succé. Innan mamma o pappa åkte vidare mot Uppsala så hann vi med ännu en mysig dag här i Stockholm. Pappa satte upp helkroppsspegeln vi köpte på Ikea o det blev jättebra! Det var på tiden att vi skaffade oss en vettig spegel faktiskt :)
Tråkigt att dom åkte hem igen. Men vi har haft fyra fantastiskt roliga dagar :)
Igår kväll blev det middag och vin med fina vänner.. innan kvällen var slut hade vi hunnit med att springa midnattsloppet(kändes som så iaf), besöka Kvarnen och även Berns. Länge sen jag dansade så mycket. Det känns idag kan jag lova. Men roligt var det!
Idag är jag rätt tärd.. men det var he värt :)








 







Nu ska jag återgå till soffan.. som sagt mår jag inte som en gud idag haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback