onsdag

Jenny: Din kommentar gjorde verkligen min dag ska du veta:) Nu ska det skrivas ännu mer!

Jag och Emma har gjort debut på SATS idag. O vilken härlig känsla det är att få träna ingen! Imorgon kör vi igen, samma tid samma plats :)

En vecka har nu gått sen jag lämnade Skell för den här gången. En händelserik vecka måste jag säga. Inte konstigt att jag tycker att det är trist att vara själv nu när man är van att ha folk runt om sig hela dagarna. Inte van att sitta hemma framför datorn, men man vänjer sig väl. Imorgon är det som tur är dags för jobb igen. Skönt att få jobba lite. Vill jobba mer nu när jag äntligen har kommit tillbaka från mina lilla semster( som inte alls har varit en semster men ändå). Vill tjäna lite caaash:P


Ikväll blir det grönan med Emma Elin o Gab:P




Kommentarer
Postat av: Gun-Britt Nielsen

Hej klart vi är intresserade av det du skriver inte bara bilder enda sättet få veta vad ni gör och hur ni mår Kram till er bägge

2010-08-18 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback