Från och med nu

Blev inget jobbsökande idag:) Skrivaren funkade inte.. men förhoppningsvis funkar den på fredag el nästa vecka.. i vårat tempo så lär det väl bli nästa vecka hehe.
Så istället för jobbsökande begav jag mig till Globen och Sats.. tränade på riktigt bra idag måste jag säga! Direkt efter det blev det handling o fort hem för att städa,tvätta och laga mat :) O vad som är bäst med att göra allt sånt är att man känner sig sjukt duktig o nöjd så här efteråt:) Plus att Familjen blev glada över hur fint jag hade gjort det :)

Imorgon o på torsdag är det jobb som gäller.. sen blir det långhelg för mig. Emma kanske är ledig, inget klart än.. men jag hoppas! Ingen riktig helg utan min Empe.
Men på torsdag är det Grönan och NRJ in the park!

Nu mys framför tvn.. det är vi värda :) o vad jag gillar vårat vardagsrum, inte för att vara dum mot grabbarna men det är betydligt mysigare nu än i Mars då vi flyttade in ;)

--

efter ett långt telefonsamtal har jag insett att jag vill köpa egen bostad!  kanske inte just idag men blir man kvar i stockholm, vem vet man kansk epluggar här... då ska jag klan köpa :) BILLIGT men man har ju igen det!

haha aja

sov gott!




Från i Fredags:)



Panoramabild på mitt rum :)

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt Nielsen

Hej oj vad mysigt det ser ut behövs ju om ni ska trivas och då mörkret kommer smygande hälsa Emma gumman och resten av familjen

2010-08-25 @ 18:11:28
Postat av: Ingo

ja vi har det så mysigt! =) det ska jag!

2010-08-25 @ 19:54:38
Postat av: Jenny Andersson,Skellefteå

Mysigt värre brudar,men som sagt det kan behövas i höstmörkret.

2010-08-25 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback