Vilda musen

Fy klan vad trevligt vi hade på Grönan. Jag Elin Emma Mika och Gab. Vilket gäng:)
Varmt o skönt men med lite regn i luften gjorde nog att många höll sig hemma framför tv-apparaterna istället för att springa runt på Grönan:) Att det även var dansbandskväll gjorde nog att många yngre höll sig hemma:)
Vi har fått åka så mycket vi bara har orkat eftersom köerna var nästintill obefintliga. Hur skönt var inte det! Spökhus (kroken Mika thihihi), kärlekstunnel och lustigahuset hann vi oxå checka av.
Vi avslutade kvällen med en härlig vinst på Maraboulotteriet! ÄNTLIGEN! Det jobbiga är att vi har börjat våra nya liv haha.. typiskt.. men vi (givmilda som vi är) gav såklart bort choklad till våra tappra motståndare o även Nicke fick en när vi kom hem:)
Tack för en otroligt rolig kväll. Timmarna före var desto trögare. Men trots det kan jag gå i säng även den här kvällen med ett stort  leende på läpparna. Säger bara en sak " Vilda Musen". 

--
O jag vet inte hur ofta jag kan påpeka detta men  Emma är verkligen är guld värd.  Plus att jag är så glad över att ha så många här i stockholm som verkligen förgyller min vardag. Tack.
--


Sov gott.
Imorgon tar jag sovmorron. Träningen tar vi fredag istället:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback