Adjö 2010

2010 har gått fort, som alla andra år.
Jag har hunnit med att vara arbetslös, flytta,gått på tusen arbetsintervjuer, skaffa nytt jobb, lärt mig lite om Stockholm, hatat och ÄLSKAT storstan, firat en underbar midsommar vid vattnet, en fantastisk sommar i Skell, en höst, HOCKEY, SNÖKAOS, maskerad, Borlänge, o nu en underbar jul hemma i Bure o Skell. En jul som denna vill man inte tillbaka till stockholm igen.
Men trots det känns det bra med ett nytt år.
--
Igår såg vi hockey på All Stars med goda vänner. Vinst, god öl o mat(trots att vi behövde vänta i drygt en o en halv timme)
Tack vänner
!
Ikväll är det sista dagen på året och den ska firas med André, ElinH, Jacke, Anna osv osv. 16 personer i en lokal på torsgatan. Blir nog jättebra:)
Nästa år(imorgon alltså) kommer bli ett bra år.
Jag ska försöka jobba mer, träna mer, läsa två kurser(satsar såklart på högsta betyg), hinna med en Parisresa, Åreresa, Hemavanresa, BORLÄNGE, en helg med mamma, en helg i Skell och mycket mycket mer. HUR  ska jag hinna allt?:)
Plus att jag och Emma pratade om USA, men eftersom hon ska dit nu så vet jag inte hur det blir:)
Nån resa hinner jag förhoppningsvis med.
Jag önskar även att det blir flytt(inget dumt till er grabbar) älskar lägenheten o familjen men jag orkar fan inte med den där satans bussen.
Nu önskar jag er ett gott nytt år!
Återkommer nästa år igen!
BAJBAJ
/Bling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback