Äntligen fredag!

Vad kul med kommentarer:) Fortsätt så!
Ja visst var den söt Suzy? Ja vi må ju försöka få med oss den hem, för det är ju din hihi:)

--

Min fredag har bestått av typ ingenting. Jag hade ställt väckarklockan på 8 eftersom jag skulle iväg och träna sen gå på stan. Tror ni att det blev av? Neeee. När jag vaknade hade jag så halsont att jag valde att sova vidare. Nu i efterhand var det är mycket klokt val. Har varit skönt att få känna sig helt utvilad.
Snön har bara vräkt ner idag här i Stockholm o jag gillar det. Känns som att vara hemma. Börjar längta hem till alla er där hemma nu!
--
Nu ska jag jobba vidare.
Imorgon efter jobbet kan det bli lördagshäng i axelsberg hos Elin? Vi får se vi får se:)
--
Återkommer imorgon
/Blingo

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst är det Novak som valp eller, hur söt som helst!

2010-12-03 @ 23:29:49
Postat av: Anonym

Nej det är från sist jag var hem=)

2010-12-05 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback