Empe, Rihanna o Halmstad!

Empe är bäst:) Fick en aikmössa och på lördag ska vi gå o se Magnus Betnér! Jag har den bästa sambon, så är det bara :) Tack för julklappen gumman!
Vi bokade även biljetter till Rihanna!
Ingen dålig start på veckan om jag säger så. Att jag även sprang på Gustav Skarsgård gjorde inte dagen sämre, hade varit lite roligare att träffa Alexander, men de må ju va:)
Imorgon åker jag till min käre bror i Halmstad och är där till på torsdag. Vi ska dricka vin, fira att simon tagit examen o bara ha det gött.
Skriver mer nån annan dag!:)
--

Kommentarer
Postat av: Maya

Vissa andra har ju fått träffa Alexander.. he he ;)

Postat av: Anonym

Javisst ja! =) lyckost dig! =)

2010-12-16 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback