JUL JUL JUL:)

Det är underbart här hemma:)
Träffat alla mina fina vänner, njutit av det fina(men kalla) vädret, ätit god mat o mkt mer.
IGår var det uppesittarkväll med julklappsleken med familjen +respektive! Jag vann betydligt mer än förra året haha.
Idag på självaste julafton har vi haft julmys. JAg o andrej har bytt julklappar, jag fick en jättefin tröja o en bok om hur en digitalkamera funkar, när man ska använda vilken inställning osv:) Mkt mkt bra:)
Jag har även träffat EMMA och ELIN. Mina fina klanenmedlemmar:)Det är alltid så kul att få träffa er. Bästa Klanen. Elin träffar jag ju betydligt mer ofta än Emma men det känns aldrig konstigt att träffa dig Embla:)
O nu när VI(ja jag räknar Elins bäbis som våran:P) ska få en ny Klanenmedlem så får vi hoppas att vi kan träffas mer ofta:) Till Sommaren iallafall!
Hur bra är inte detta?
Alla fina vänner är hemma o jag bara ler. Älskar verkligen julen!
Den enda som saknas är Erica.. Men vi får mysa om några veckor:)

GOD JUL !

Nu ska jag återgå till julfirandet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback