Skansen,Julfest och Peter Haber

Julfesten var den bästa på länge:)
En mycket bra fest som bjöd på lekar, glögg, trevligt folk o ett glatt gäng på ca.20 pers som alla gick ut på samma ställe och dansade 2 timmar i sträck:)
Jättekul verkligen! Gillar att det var mest Skelleftebor på festen, nästa som att vara hemma :)
Bilder kommer sen orkar inte lägga in dom idag.
-- -- --
Idag har jag o Emma varit lite trötta. Man blir det då man kommer hem vid 04.30. Somnade i soffan som vanligt. O idag har vi inte rört oss många centimeter. Mest legat och sovit o sett Sunes Jul, tomten är far till alla barnen och Beck. En riktig Peter Haber dag :P
-- -- --
Imorgon blir det stan för att köpa dom sista klapparna.
Skönt att få det bort gjort eftersom jag åker till käre bror på tisdag till torsdag sen jobbar jag varje dag tills jag åker hem :)
LÄNGTAR!
Men det känns lite konstigt att gå på stan imorgon efter allt som hände igår.
Känns olustigt tycker jag..
-- -- --
O SEN MÅSTE JAG TRÄNA IMORGON. Denna månad har inte gått bra för mig, tur att det kommer ett nyår snart så man kan börja sitt nya liv igen.Ska jag orka springa tjejmilen så måste jag bara ta tag i mig själv. Detta är inte den Ingrid  jag egentligen är :)
--

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,Skellefteå

söt bild på empe :)

2010-12-13 @ 07:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback