#¤%&/()O&%¤

Oj vad jag känner mig lurad! Muppen till rektor har mer eller mindre lurat mig? "Du kan ju söka kurserna här, det finns på distans bla bla bla" JO tjenare Muppskaft!
Hon har nu skrivit upp mig på en kurs som är på kvällstid och distans? Så kurser kommer väl att ta sisådär 20 veckor säkert?
Jag är så jävla förbannad idag att jag inte vet vad! Rättskunskapen nämnde hon inte ens.(Eftersom hon inte ville ta allt över telefon utan helst mailar så känns det ännu mer drygt!!)
KUL.
Jag skulle aldrig ha folkbokfört mig i TYRESÖ. Emma som bor kvar i skell har fått det godkänt. Bra jobbat Ingo, jävligt bra!
När man för en gång skull VERKLIGEN vill läsa så går det inte!?? Blir så jäkla less. Grejen var ju den att jag vill ha läst dessa kurser före ansökan till högskolan/universitetet ska vara inne.
Man kan väl komplettera senare men eftersom jag inte vet vad jag vill läsa hade jag gärna velat läsa Företagsekonomin FÖRE ansökan ska vara inne.
Nämen det här var en jävligt bra start på dagen.
TACKA MUPPRektorn för detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback