Packa, packa liten väska

Julklapparna är inslagna, middagen är uppäten,  facebook är kollat, alla bloggar är lästa, nu återstår bara den lilla lilla detaljen: PACKNINGEN:)
Jag har faktiskt börjat lite grann, men jag har en heldel kvar. Som tur är får jag låna en resväska av Emma. Backpackerryggan är inge bra då man ska få med sig både julklappar, systemkamera, dator, o kläder för två veckor:) Så tack gumman!
Så det är dags nu att packa klart så jag bara kan slappa imorgon.
Skriver väl mer sen:)
---
Men va klan nu börjar det en ny kriminalserie på fyran. Klart jag ska se den, vad gör man inte för att slippa packa:)
---
Men imorgon är jag hemma i älskade Bure. Hos min fina mamma o pappa! O gubben såklart! FYY vad jag längtar!
--
En vinterdag i Bure:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback