Halmstad

Halmstad har levererat.

Jag fick vara med om en episk fest under tisdagskvällen. Jag och 12glada herrar*, blivande yrkesmilitärer som dom då var, höll låda hela kvällen. En soffa i fyra delar, whiskey o en massa sång o dans senare somnade alla gott innan det var dags att he sig upp vid 9tiden för ännu en dag i Försvarsmaktens anda. Själv sov jag till kl. 13 :)
Galet kul hade vi.
Onsdagskvällen däremot bestod av en lugn syskonkväll med cola och tv-tittande. :)
Idag tog min käre bror sin efterlängtade examen. Jag kände mig riktigt stolt över min fina bror då han stod där i kyrkan och fick ta emot diplom och betyg från sina lärare(kursledare, befäl, ja vad man nu kallar dom:))
Bra jobbat Simme! Skönt att du äntligen är klar och få börja bo och leva i Luleå, på riktigt, tillsammans med din fina MP och Novak.
--
*herrarna, bestod bland annat av ett stycke sjöman, man tackar man tackar, uniform är fortfarande hett JA.
--
Imorgon är det fredag och då är det träning(JAAAA) som gäller sen dygnspass. Efter jobbet på lördag är det Betnér och Empes tur. Kanske ett glas vitt på Berns? vem vet vem vet. Här i Stockholm finns det då ställen med dansgolv. Stackars Skell som förlorar S8, vart dansar vi då? hrm.
--
Måste även gratulera Niklas Nirre Isaksson som fyller hela 27 år idag:)
Det firades med skönsång(ja, det var jag som sjöng bäst haha :P ) paket och havrebollar:)
Togs en hel del bilder under tisdagskvällen. Några idag oxå. synd bara att korten blev så dåliga i kyrkan=/ Några bra men jag skyller på ljuset:)
Ska lägga in korten från min andra kamera då jag hittar sladden.
Dags att se lite film för att sedan få besök av John Blund
BAJBAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback