2:a advent

Blir det kurser eller inte?blir knäpp på det här. Irriterad på mig själv också.
--
Min lördag va jättebra. Tack Elin, June och Niclas :)
--
Min träning har gått åt skogen denna vecka! O inte nog med det jag har ätit som en kratta oxå haha. Att komma i form till jul kommer att gå sådär tror jag:)
Tur att jag har ett halv år på mig efter nyår innan det är dags att ta på sig sommarkläderna igen:)
Jag är faktiskt sugen på att anlita en PT. Vore inte det jävligt kul?:)
--
Imorgon åker jag till Dalarna!
SOV GÖTT

Kommentarer
Postat av: idis

Nytt liv efter nyår? jaag är på, så peppar vi varann! Just nu är det papparkakor och skumtomtar i en månad :P

Postat av: Anonym

haha ja så blir det gumman=) lika bra att äta upp sig lite så man har lite att ta av sen:P

2010-12-07 @ 14:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback