Vem ska jag tro på?

Jag känner mig lite gladare idag. Muppen har fixat in mig på rättkunskap 50 poäng HELDISTANS!Grattis!
Bara företagsekonomin kvar. Ska skicka ett mail senare o styra upp det här:)
Ska även börja kolla utbildningar. Känner att det börja vara dags nu på riktigt.
--
annars då? ja vet inte vart jag ska börja? skumma skumma torsdag säger jag bara. så många känslor, tankar och funderingar på en och samma gång.
Året är snart slut och en sak är jag helt säker på o det är att jag bara måste börja jobba mer. Trivs jättebra på jobbet men jag behöver få ihop mer pengar. Känner mig stressad av empe som jobbar som en gnuu denna månad:)
Så imorgon blir det att RINGA chefen o min förra chef eftersom mail inte funkar för dom.
Funderar även om man ska ta tag i ett nytt boende? Grabbarna funkar jättebra att bo med men det är den där bussen som förstör.
Men då är frågan, är det värt att bo närmare centrum men mindre eller bo kvar o fortsätta ha en evighet till jobbet, jobbig buss men bo betydligt större?
Måste fundera.
--
Hoppas helgen blir bra iaf!
--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback