vem är du?

Min onsdagskväll går nog till historien som den mest otippade, flummiga och skitroliga onsdag ever :)
Efter jobbet mötte jag upp bäst Elit och Simon som var i Stockholm under dagen (älskar spontana människor) för lite shopping o häng med folk :) Det blev god middag o öl på Högbergs sen vidare på en liten pub runda i Gamla Stan. Tiden bara sprang iväg och runt åtta tiden  skulle vi ta den sista ölen, liten öl, så att dom skulle hinna med tåget som skulle ta dem till Arlanda. Men planen sprack på grund av dålig planering och trevligt sällskap typ?:)
Istället för att åka hem kl. 21.10 som det var tänkt bokade herrskapet en ny resa(gick inte boka om) imorse istället.
Ingen blev gladare än jag som fick spendera några timmar till med bästaElit och Simon!
Vi fortsatte kvällen på söder men redan vid halv ett befann vi oss på hotellrummet som Simon hade bokat. O sömn behövde vi kan jag gode lova, speciellt Elin som skulle jobba 10.00 till sent nu ikväll! Själv jobbade jag bara 8-16.15 vilket var en enkel match eftersom jag bara drack tre öl o fick sova  lika mycket som vanligt :)
En sjukt rolig onsdag iallafall! Många roliga kommentarer och samtalsämnen.
Längtar redan till i vinter då det blir ett återbesök i Hemavan. Det har ju blivit lite av en tradition som Simon sa :)
--
o Vem är du? :P
--
Min torsdagskväll var inte heller så pjåkig. Skippade träningen pga lite halsont och hockeyn(som INTE gick idag). Vi skulle även julbaka:)
Knäck, mjuk pepparkaka och vanliga pepparkakor hann vi med under kvällen.
Vi är inte dåliga jag och Emma. Allt blev kanon SOM VANLIGT :)
--
O nu till dagens glädjespridare, vän, syster, solstråle.. Jenny Andersson. Du måste vara den sötaste i hela världen?
Jenny har skickat ner 24 paket till oss som kommer att funka som en julkalender. Emma får paket på jämna datum och jag ojämna förutom på lucia då vi båda får paket :)
Tack så hemskt mycket Jenny! Du är bara för goo!
--
KALLT?
Emma gjorde en pepparkaka till Suzy
haha!
Rudolf fick självklart vara med!
Galna Kines-kotten
Nu Sova :)

Kommentarer
Postat av: brittmarie

Men så roligt det där med 24 paket.....vilken ide....hon är värd en julkram !

2010-12-03 @ 09:31:12
Postat av: ingrid

visst är hon :)

Postat av: susanne

va söta nu är som gör en pepparkaka till mej, jag döööörr hahahaha så roligt!=)hoppas den följer med hem till ske-å? pussar å kramar

2010-12-03 @ 16:52:19
Postat av: Jenny Andersson,Skellefteå

Vilka fina pepparkakor ni gjort.

Vad kul att ni gillade kalendergrejen.Tänkte det kunde vara lite kul.

2010-12-03 @ 20:34:46
Postat av: Elit!

Du är kul du Ingo... ja harregud vilken onsdag, måste berätta om resan hem oxå... äh, jag ringer dig nu istället..hoppas inte du sover! :)

2010-12-07 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback