Helt öde

Onsdag och det är alldeles öde i Bureå samhälle..

Johanna har åkt tillbaka till Paris, vilket känns jätte trist! Men vi har haft två roliga veckor, nästa träffat varandra varje dag:) Flyttade så gott som in på Bondevägen nu dom sista dagarna--mys!
I och med att Johanna åkte idag och ingen kunde ta hand om lilla Blackito, ställde jag självklart upp.. vem vill inte vara hundvakt åt världens sötaste hund? Vi har haft en riktigt mysig dag. Fick finbesök av min söta
AJDA som hänga med oss ut på en kall med härlig promenad runt fina strömsholm..efter det blev det "kökshäng" o eftermiddagsnap för Black!
Måste säga att det känns sjukt tomt nu.. Bure är sig inte likt utan dig Jojje! :) Men vi ses snart igen!

Imorgon blir det jobb, och som jag har längtat efter att få jobba... jag kan inte fortsätta så här.
Stockholmsplanerna går sådär, vi har haft motgång efter motgång och några riktigt bra framgångar, men det fattas det där lilla extra.
Jag vill flytta nu!

Längtar dock till helgen då min fina bror med familj kommer hem till staaaan :) Måste även erkänna att jag tycker att det är lite tomt utan mamma o pappa, hoppas då att dom har det sjukt härligt i värmen.
Jag är så sugen på en till resa, om det nu mot all förmodan inte blir nån skola i höst blir det resa igen. Kanske måste ta en till våren oxå? man kan fan inte få nog av att resa!
NE du EMMA, nu drar vi till stockholm så vi får känna på storstan på riktigt!






Två kort från i Lördags :)  orkar tyvärr inte lägga upp fler idag !

CIAO!



Kommentarer
Postat av: aaajjdaa

Go ingo! bra med inlägg, det har saknats! Ska snart skärpa mig också!

Dags att byta ngra bilder? hemavan mot lördagen? :)

2010-02-24 @ 22:12:26
Postat av: Moa

Älskar att nån har kvar julgranen fortfarande :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback