om bara tiden kunde stå stilla för en sekund

Gårdagen var ingen höjdare MEN den hade sina ljusa stunder(som sen visades vara helt felaktiga)
Beslutsångest är ingen bra egenskap och tyvärr har jag fått äran att ha mest beslutsångest av alla tror jag..
Och vad är det här med ålder o plugg? måste man verkligen börja plugga nu? (eller helst tidigare??) vem säger att det är så man ska göra?
Jag tycker inte att det är värt att börja plugga om det inte känns rätt? eller??
Sen det här med pengar...hade jag vetat att jag inte skulle komma in på skoal i vår(vilket jag på något sätt trodde) så hade jag kunnat jobba hela hösten ut å rest nu istället? då hade det inte varit lika tomt bland mina besparingar... ångrar absolut inte resan, det var det bästa hittills, men hade man gjort så istället hade inte ångesten varit lika stor tror jag?
Aja.. som sagt igår fick vi tag i bostad i stockholm, men det visades bara vara ett rum utan dusch å kök?? duscha kan man göra på gymmet men att göra mat är väl rätt viktigt? nee ajg vet inte vad vi ska göra riktigt...
ska man vara kvar här å hoppas få jobba? njaa..10 h till kärleken  är inte heller så  motiverande..

a va fan.. jag ska då få jobba idag.. men först promenad med lääääsh...

baj!

Kommentarer
Postat av: Idiseeen

Ingoo du må sluta tänka så mycket. Jag vet hur jobbigt det är med beslutsångest, men gör det du känner för just nu. Åk till sthlm, bo hos ngn vän i början om du inte har nå boende? Eller stanna här o sök jobb? Det blir ju endå ingen skola i vår, så ta dom frågorna sen!

2010-02-12 @ 17:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback