Inga kläder passar ju längre=)

Älskar verkligen när ingenting man har i garderoben passar?
Har inga pengar att köpa nya kläder för heller...så det är väl bara dags att börja komma iform igen, men det är fan mkt att ta av nu...och eftersom jag inte vägt mig på ett bra tag vet jag egentiugen inte hur mkt vi snackar om.. men eftersom kläderna inte passar så säger det väl det en del?
För visst är det så, man ska inte haka upp sig på vikt utan det är ju känslan i kroppen å om man kommer i kläderna som gäller haha.. va fan!
Skärpning...
tror även att jag håller påa tt bli förkyld? neee dags att kurerar.. har inte tid med det här=)
Ne det är inge kul att läsa  neginlägg men egentligen är det inte det de handlar om, bara drygt att inte orka något plus att kläderna är för små.. typ ingen höjdare=)

Nu ska jag till stan å träffa Erica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback