Blixtrar o dunder

Ja som sagt är jag hemma i Skell, efter mitt långa jobbpass hos S med bland annat fästingar, spöken och en irriterande mygga så fick jag mig till Tomas i Almunge där papsen var och hjälpte till  med bygget:) Fick två otroligt mysiga och roliga dagar:) ungefär sådär 30 grader i skuggan, inget att klaga på:P
Fantastiskt trevligt att få umgås med lite släkt, pappa och tomas satt o pratade gamla minnen från förr. Mycket om farmor o farfar, som jag tyvärr aldrig hann träffa. Älskar att lyssna på gamla historier. Känns nästan som man var där.
Men igår fick jag mig iaf hem till Skell. Min älskade mor kom och hämtade mig på flyget, blev lite surr om allt o sen drog jag till Patchew som var på Mobacken och väntade på sig fina flickvän:) Massa mys o kärlek o några blommor senare somnade jag med ett leende på läpparna o inväntade morgondagen:)

Säger bara en sak: Eclipse vilken film! Jag kommer att sova gott inatt tillsammans med mina tre män, mmmm! Tänk om man kunde få vara med om något sånt där nångång haha?
Hade en mysig kväll med Emma Erica o Elin iaf :) Nästa lördag kör vi mina damer :P
Under dagen har jag fått leka med Emma och Suz. Lunch i parken o lite shopping!

Imorgon är det dags för mitt första jobbpass, spännande. Hoppas det blir bra. Vill dock ha bort min fredagdag nästa vecka. Hur ska det gå?
försöker även byta lite med tjejerna hos H(dock bara frågat en men haha) hoppas det går vägen. Vore kul att vara ledig tillsammans med Patchew nån dag? Jag jobabr då han är ledig och tvärt om. Tjoho.
Det ordnar sig.

Fick ett lite samtal med bästa Elit efter biobesöket:) Gillar dock inte att vädret följde med henne hela vägen från BYN till Skellefteå. Helt sjukt vad det regnar och vad oskar är sur idag! Jag som vill se tv haha.
Inte lätt..


Bäst att försöka sova innan Andrej kommer hem, lär väl bli väckt ändå men då har jag iaf 2 h sömn i bagaget tills imorgon:)


sov gott.



Spök-Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback