Träffade GREGER igår :)

Sitter hos älsklingen i Borlänge, han skriver tenta och jag sitter bara hemma o myser :)
Ikväll blir de tydligen fest, hoppas det blir trevligt!

Härligt med vinst igår, Emma uppdaterade mig flitigt:) Förövrigt är det hemskt tomt utan dig hehe

Nu får ni se lite bilder på lägenheten:

    

  

Där har ni lite kort:) Rummet är lite kaotiskt just nu , men snart får emma sitt rum oxå så då blir det ordning :)

Dags att ta en dusch o sen möta upp gubben för att sedan gå en svång på Kupolen!

Ha en bra helg, det ska då jag ha iaf :)

Ps. IDA, jag såg " GREGER" igår hahah

Kommentarer
Postat av: brittmarie

Ser riktogt trevligt ut. Finns det plats om man skulle komma förbi på en kopp kaffe ?

2010-03-27 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback