18.05

Jag hatar dagen efter. Länge sen jag mådde så här kasst o idag har jag så mkt att stå i -typiskt!
Gårdagen blev hur lyckad som helst, dagen började med jobb o sen blev det fest med lina-emma-elin-suz (krisse o joel kom oxå förbi) mkt mkt trevligt mina "damer" :)
Men nu blir det inte fest på väldigt väldigt länge :)

-

Långdistans suger verkligen!

-

stockholmsplanerna går framåt men nu måste vi bara bestämma oss vart vi ska bo. Lägenheterna har både för-och nackdelar så frågan är vilken vi kommer att välja.

Lägenheten i Tyresö:  vi får varsitt rum- omöblerat, hyran ligger på 3200:-/pers, ca 30 min utanför stan, blir inneboende med två stycken till-killar, en månads uppsägningstid

Lägenheten i Sundbyberg: delar på en trea-varsitt rum-fullt möblerad tillgång till allt, 3500:-/pers, ca.13 min utanför stan, får hyra hur länge vi vill.

-




Kommentarer
Postat av: idis

whooe fan va skönta tt det går bra nu!!:):) fast du får inte vara borta för länge!

jag tycker verkligen den andra lägenhten, lät ju hurbra som ehlst + att ni slipper släpapå massa möbler och om ni inte skulle gå ihop med killarna slipper ni ju det problemet! killar kan ju vara ltie stökiga:P haha, neme på riktigt. Den andra röstar jag på!

2010-03-14 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback