"sluta tänk"

Varför ska allting sitta i pengarna?


Idag var det vår i Stockholm, o det var helt underbart. Både jag och emma var på varsinn intervju och mer kommer det att bli! Hoppas nu bara man hittar nått bra jobb, bra pengar, bra arbetskamrater och bra arbetstider.
Vill verkligen att det här ska bli bra.
--
Nu ikväll besökte vi herr Marklund och hans söta sambo Amanda, Mimoma och Lars kom även förbi! Riktigt kul, länge sen sist, men nu lär det ju ska bli mer ofta :)
--
Det blir tyvärr inga kort idag heller.. har inte lagt in dom än i datorn.. men dom kommer.. nu har jag även börjat inreda mitt rum.. drog "nitlotten" och får sova i det ljusrosa rummet på övervåningen, men det börjar faktiskt bli riktigt mysigt, nu saknas bara nått att he alla kläder på, sen en gardinstång sen e det typ klart :)

--

O sen är det här med ångesten igen.. vad är det för jävla egenskap man har.. vill så gärna ha inställningen "det kommer att ordna sig, det blir bra som det än blir osv" men tyvärr känner jag bara så vissa dagar.....
Sommaren känns som ett stort kanske, kanske här kanske där, kanske jobba kanske inte jobb..blir knäpp på mig själv. Vart fan vill man vara i sommar...?

--


Letar efter ett vettigt kort på mig som jag kan ha med i mina cv som jag skickar runt.. detta tar mig även tillbaka till förra sommaren å då förra plus allt det andra roliga vi har gjort under dessa år.. man uppskattar verkligen sånna saker mer nu i efterhand än vad man gjorde då.. gah.. nu måste jag vända på denna negativa trend som jag har skapat.
Vill inte ha det så här.. och det är bara jag som kan ändra på det..

Borlängeresan ska bli kanon, nu bestämmer jag det!

Stor puss till mamma o pappa som bara är för fina!




Kommentarer
Postat av: idis

PUSS sötnous.

2010-03-25 @ 16:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback