varför ha så bråttom?

Längtar redan tills imorgon då jag får leka med min fina Ida! :)

Idag har jag o pappa varit hurtiga, vi har skottat av taket o hela gården. Inte lite snö om jag säger så. Men eftersom vi är ett bra team gick det bra ändå :)
Just nu sitter jag och läser igenom mailen vi fått angående lägenhet/rum i stockholm. Vissa som mailar känns fan inte vettiga? Menmen vi kanske inte har nått val?

Bästa Erica har äntligen fått operera sin axel, tog bara 10 år innan dom fattade vad dom skulle göra. Visst är det tragiskt?
Men nu hoppas vi att den är fixad på riktigt!


--

Varför ha så bråttom?








Nu vill jag ha vår!


Kommentarer
Postat av: Elut

HELT GALET MED SNÖ!

2010-03-03 @ 21:39:24
Postat av: idaa

Haha snön är underbar!

2010-03-04 @ 00:02:41
Postat av: blinguu

visst e det=)nu ska vi ha vår =)

2010-03-04 @ 09:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback