Blair för en dag..

...det hade jag inte tackat nej till! Jag och Erica kollade just på GG,på olika håll i Sverige, och kom fram till exakt samma sak.. tänk att få vara Blair för en dag o vara med om "allt det där"  det hade vi kunnat göra allt för! Jo man tackar ja!

Min dag hittills har bestått av tvätt, GG,HIMYM,Greys.. nu funderar jag på att packa färdigt å sen kanske he sig ut för en prommis eller nått? tror att jag skippar sats eftersom det blir så jäkla omständigt..

Skriver mer ikväll:)


Kommentarer
Postat av: Erro

Men skojar inte.. snacka om att de pirra till när de hångla till de första gången..:) Haha... Im in Love å han är inte ens snygg!

Sen gumman har jag kommit på att jag har en till crush.. å han är min... Mr Justin Bobby... oh my good så snygg han är.. ge mig ge mig ge mig...haha!

2010-11-14 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback