Elins dag!

Helgen har gått lika fort som den alltid gör då man har roligt!
Fredagen bjöd på lite shopping, fin vänder, gomiddag o tre underbara tjejer, plus tre tvspelande killar som occuperade vardagsrummet vilket innebar hänga inne på Emmas rum med datorn som tv:) En mysig fredag med mycke skratt!
Lördagen bestod även den av shopping, gomiddag, sämre väder o lite vin! Lite för mycket för vissa men det var kul ändå! Först begav vi oss till Elin o Mika sen var det tänkt att vi skulle he oss ut men vi la ner det, vilket var lika bra:) Kul ändå!
En kanonhelg är alltså slut tur att vi ses snart igen:)

Idag fyller mina bästa Elin år! 24bast fyller lilltjoppan, ja jag får kalla henne det eftersom jag snart fyller 25!!
Så i veckan ska du firas gumman:)

Två dagar kvar nu! TJOOHOO!

Idag e det jobb til 16.15 sen träning. Jag måste även formatera om min dator eftersom den börjar ge upp!=/ Internet funkar ej! Så det måste vi åtgärda ikväll..hur ska det annars gå?:)


Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,Skellefteå

ja det är bäst du formaterar snabbt,så du kan skriva något roligt inlägg igen :)

2010-11-01 @ 17:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback