Första advent(igår)

Helgen har varit klockren!
Fredagen bjöd på glögg o lite godis plus Idol( fattar inte att Minnah fortfarande är kvar).
På lördagen blev det shopping under dagen sen fort hem för att göra sig klar för att sedan åka in till stan igen för lite god mat plus en iskall öl. Direkt efter det var det dags för revy på China Teatern:)
Ugglasrevy får 5 pilotbrillor av 5 möjliga:)
Att vi även satt på första raden fick skaka hand med Annika Andersson, kommentarer av Uggla himself plus en sjukt rolig Per Andersson gjorde inte kvällen sämre:)

Igår var det första advent. Vi kunde inte ha fått en mysigare söndag.
Vi gick både i gamla stan och i kungsan för lite julmarknad. Sjävklart hann vi med lite shopping oxå! O god mat o massa fika.
En underbar helg är nu slut. Men tack gubben för den här helgen!

Idag är det måndag och Stockholm bjuder på underbart väder idag! Solen skiner, det är vindstilla och termometern står på minus -6. Kan det bli bättre?

Imorgon blir det shopping för MIN och Emmas del. Vi har lite att fixa före den 11 :) O Nee vi är EGENTLIGEN inte ute i tid. Vi har bara ingen annan dag som passar. Så jag hoppas att vi hittar det vi ska, annars blir det tight att hinna:)

--
Måste bara få dela med mig av den goda nyheten! Den 10 Maj nästa år blir det bäbis!
o Ne det är inte jag som ska ha bäbis utan min fina "syster", klanenmedlem, Knatte(eller var du Fnatte el Tjatte?) som ska få en liten skrutt:)
O vad tant Ingrid ska skämma bort dig! Stackare :)
---

Nu jobb sen träning ikväll. Känner NOLL motivation. Men jag måste dit. Mindre än en månad till jul..o jag kommer fortfarande inte i mina favvojeans!  Kan vara allt godis jag her i mig som jag borde sluta med haha. Men nee hur ball är det då?:)



Kommentarer
Postat av: "Skrutten"

Längtar efter att få träffa tant Ingrid :)

2010-11-29 @ 20:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback