Gubben i lådan

Kan inte fatta att jag varit hemma i nästan en hel vecka! Men vad vi har hunnit med att göra saker.

Onsdagen: Mys i Bure, invigde min nya kamera!:)
Torsdagen: Tandläkaren i Umeå, Hockey, Tre stycken "Husobarnbesök" hos Sara,Fredde, Ida,Anders och Elin o Mange i Bure:)
Fredagen: STAN, träffade sjukt många vänner, lite seg i skallen pga min underbara förkyldning, Idolmys hos Suz tillsammans med fina damer.
Lördagen: BURE, LiveHockey med Elin Emma o Elina, fest i Falket med goda vänner:)
Söndagen: Suringar i Bure med hela familjen, film hos Lucky o Anna.
Måndag: Besök hos Lindy(blev lika bra som vanligt), mysdag, André åkte hem..
Idag: Tog mig en välförtjänt sovmorron, sett DH, nu funderar jag på att he mig ut i det underbara vintervädret..ikväll blir det att träffa Elin lite..
Imorgon: Hem till Stockholm igen.. Men under dagen ska jag hinna med att träffa både Elit, shoppa lite grejer sen mysmiddag med mamma o pappa. Sen får vi hoppas att det inte är nå oväder imorgon så jag får mig iväg med flyget.

Bilder från veckan får komma senare:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback