Mindre än EN månad kvar

Mindre än En månad kvar tills jag är hemma i Bure igen. Längtar så mycket till både julafton och juldan såklart.
Under dagen/eftermiddagen ska mamma,pappa, Gunilla och Bosse hitta på nå bus tillsammans med mig o Jojje! Vi får inte veta vad det är heller:) Men jag är säker på att det kommer att bli jättekul som vanligt!
Vintern har kommit till Stockholm, på riktigt den här gången! När Ingo tar på sig dunjackan är det vinter kan jag lova. Dom snackar om 1,5-2 dm snö nu i dagarna vilket, om det stämmer, kommer att innebära KAOS. Jippie!
Nu är det sömn för fröken. Sjukt trött idag. Det märktes på gymmet om jag säger så. Noll motivation plus att jag var trött i hela kroppen. Måste ha varit spinningen igår kanske?
Däremot var Lars Frölander där och tränade. Lite kul! :)
xoxo
ps. varför var det inget GG idag!?
haha är det jag som är sämst eller?
Men varje gång jag uppdaterar sidan så åker hela texten ihop?
Mina mellanslag försvinner alltså!?

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,Skellefteå

Så du har måstat ta fram dunjackan till slut.

Hoppas ni har det bra.

2010-11-24 @ 08:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback