Skumtomte

Imorgon är det äntligen fredag! Jag är ledig HELA helgen vilket känns helt underbart. Imorgon ska jag och Emma köpa lite julpynt, glögg osv. Äntligen ska vi få lite julstämning här hemma:)
Patchew kommer även hit imorgon! Så imorgon blir det fredagsmys här hemma med Familjen. På lördag blir det stan, sen hem för att göra sin fin eftersom vi ska ut o äta och sen på China teatern för att se Ugglas Revy. På söndag blir det julmarknad i Gamla stan. Kan man få en bättre helg? Neee!
O nu har vi vinter kan jag gode lova. Massor med snö vilket jag, trots all kaos i trafiken, ÄLSKAR :)
Jag måste däremot köpa mig ett par rejäla vinterskor.
Nu måste jag försöka sova:)
Alltså seriöst. Är det nån som vet varför det inte går göra mellanrum mellan styckerna?? Jag gör mina mellanrum men när jag publicerar inlägget så åker allt ihop??
Börjar bli lite irriterad?? nån som vet vad jag kan ha gjort för att det ska ha blivit så här???



Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,Skellefteå

Det lät som en toppnhelg

2010-11-26 @ 06:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback