Survinter

Datorn är fortfarande sjuk. Attans säger jag bara! Känns drygt att jobba dygn utan dator! Hur ska jag nu kunna sova?:)
Måste försöka fixa den ihelgen..eller jag ska be Daniel o Niklas försöka fixa den.. jag har faktistk gjort allt jag kan för att få den att bli gladare igen dock utan något bra resultat..
Min torsdag har varit den segaste på länge.. kändes då bra att jag fick mig till gymmet..behövde verkligen träna:)
Just nu sitter jag på jobbet.. drygt 20 timmar kvar nu:)

Sen måste jag säga att jag inte har kommit in i storstadslivet än..det krävs inte många dagar i norr för att få en att glömma all stress, jon till människor o denna survinter som kommit till stockholm. Men det går nog över snart. Snart gillar jag Stockholm igen:)
Tur att fick äta mina kroppkakor till middag iaf..nästan som att vara hemma:)

Nu JOBB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback