Hemma från Hemma

Hemma i Storstan igen efter en superduper vecka hemma i Bure.(Förvirrande med två Hemma)
Igår hann jag som sagt med att göra en hel del.. typ att vara hemma o göra ingenting, fika, åka förbi Elin o Mange, fika med familjen plus Gunilla, Bosse o Black:) Jag hann även med en lägenhetsvisning o lite häng hos Herr Wiklund.
O idag under min sista dag i Norr blev det lite stan o lunch med bästa Elit:)
så tack alla ni för i veckan! Jag har verkligen haft det såå mysigt hemma i staaan! ses om 6 veckor igen


Imorgon är det jobb igen!Ska bli skönt att få jobba lite faktiskt..men då på måndag är det återigen dags att söka mer jobb.. vill verkligen börja jobba mer, men då måste jag söka mer också...men det är svårt att motivera sig när ingen nappar..  Så snälla chefer..  befinn er på jobbet i veckan..jag vill prata med er:)
Måste ju få in lite extrapengar så jag har råd med alla planer jag har i vår!

NU MÅSTE JAG SOVA!

På fredag är det fredagsmys med Empe.. Men före det blir det träning i sinne..(måste ha gått upp flera kilon i veckan haha) o jobb såklart!

Ps. Min dator mår återigen kast men den här gången går den nog inte att fixa... HJÄLP!
NU SOVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback