Bloody sunday

Är för tillfället ensam här på jobbet o passar på att låna datorn en stund..Eftersom min fortfarande är sjuk! Imorgon måste jag bara få hjälp me den.. Så trist att inte kunna använda sin egna dator.

14h timmar kvar nu av mitt jobbpass:.... Imorgon måndag har jag en hel del att göra.. jag ska bland annat dra mig till gymmet. Ska försöka få mig dit varje dag i veckan... nu ska dom där extrakilona bort. Jag har nämligen några fina byxor som ligger o väntar i garderoben.. det är dags nu!:) O jag känner mig riktigt taggad faktiskt:) Sjukt sugen att dra o simma, men det lär väl dröja om jag känner mig rätt:)

--

Jag gillar inte att fundera på saker som jag inte kan göra någonting åt. Vissa saker är bara som dom är.
Jag måste fokusera på allt bra som Våren har att erbjuda. Så nu gäller det att hålla i slantarna o spara till
Åre, Paris(jag måste dit), Elit o Hemavan, o helst en resa till Usa eller kanske något varmt land i asien?Sen fyller jag 25år också..vilket måste firas! Jag ska även läsa två kurser, plus att jag ska jobba häcken av mig o hinna träffa alla fina här i Stockholm o bara njuta av storstadslivet. Kan bli en tuff uppgift att hinna med allt, så jag blir nöjd om jag hinner med hälften:)

Men först gör vi jul mina vänner o den kommer att bli bra det lovar jag!
Vi ska göra julfint i Tyresö, ha julfest med fina vänner, julbaka, åka till bror i Halmstad, gå på julmarknad o massa massa mer:)

Imorgon blir en bra dag..jag känner det på mig:)

Nu måste jag börja jobba igen!

Skriver imorgon..(från förhoppningsvis min dator, annars får det bli från min bästa sambos)


xoxo




Kommentarer
Postat av: Erro

Åre räknas jag med att du ser som givet stumpan=)

Längtar längtar längtar!! <3

2010-11-15 @ 14:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback