"Vad säääg du?!"

Helgen har som sagt bestått av jobb, Empe, Harry och HOCKEY!

Men vi börjar med gårkvällen..
Långt samtal med min fina Erica. Vid 18.00 mötte jag upp Emma i Gamla stan för att sedan ta oss vidare till Hötorget o Uppdrag MiddagpåenvettigrestaurangttillbraprisenLördag.
Det gick väl sådär.
Vi hamnade till sist på ett pizzahak som verkade helt okej till en början men ack så fel vi hade. För trött att gå in på det men den hamnar inte på min ToppHundralista om jag säger så.
Att vi aldrig ska lyckas hitta nån vettig restaurang?
Sen var det dags för bio på sturegatan. Eftersom vi var ute i god tid så passade vi på att gå en liten sväng i hopp om att hitta ett Ica eller liknande. Vi fann ett CoopExtra o gick in för att köpa lite bio-ister. Allt gick bra tills jag kom fram till kassan o skulle betala drickan o tuttifruttipåsen.
-Hej sa en trött kassörska
-Hej sa jag och fortsatte surra med Emma
-32kr blir det
På dom få sekunderna hinner jag skena iväg med tankarna o hörde inte alls vad hon sa o hinner inte alls med mig själv och svarar på riktigt skelleftemål:
-Vad sääg du??!!
-32 svarade en lite irriterad kassörska
-jaaaha okej sa jag o sträckte fram pengarna.
-Mynten ska dit! muttrade hon och nickade mot början av kassan.
jag smålog och märkte att Emma håller på att dö plus att killen framför mig tittar på mig som om jag vore knäpp i skallen.
O jag var  nog det igår haha. Vem svarar som jag gjorde? Lät drygt som fan! Vad hände med: Ursäkta vad sa du?

(Jag inser även att det inte alls låter lika kul  när jag skriver om det som det EGENTLIGEN var:)
Men va fan jag får ihop några fler rader än vanligt)


Bion var jättebra. Gillar verkligen Harry.
Hände även en liten chokladincident á la Fröken Andersson. Vi har nu lärt oss att bio-ister är till för att ätas under bion annars kan det smälta och lämna tråkiga spår efter sig på diverse kläder.
Men tack gumman för en lyckad lördag. Flummigare än vanligt men vad gör det då vi alltid har så jäkla skoj:)
jag som harry!! Bild från Erica
Min söndag har bestått av sömn och nu jobb. Vi var på hockey nu ikväll.. Skell mot Aik. Och som vi har laddat inför denna match!
S trodde på vinst för Gnaget med 5-3 o jag 4-3 till Skellefteå. S var tyvärr inte helt ute och cyklade då slutresultatet blev 4-2 till Gnagarna.
Domarskandaenl bidrog givetvis till den sura förlusten då vi egentligen spelade bättre(i både andra och tredje perioden iaf)än stockholmslaget. Men nästa gång är det jag som går där ifrån med ett leende på läpparna:)
Jobb till kvar över fyra imorgon sen träning! Haft ledigt lördag-söndag så nu är det dags igen. Måndag-fredag är målet denna vecka.Imorgon får vi även veta vad det är för gåva vi ska få från Sats. Vi hoppas på en väska!
Nu sova sova sova, säng säng säng, SOVA, SÄNG, SOVA, SÄNG.
OCH VARFÖR GÅR DET INTE GÖRA MELLANRUM DÄR JAG VILL!!!! BLIR GLAAAAAAAAAD! Hatar när det ska jävlas! Men nu skiter jag i det här o lägger mig o sover!

Kommentarer
Postat av: Maya

Var oxå och såg Harry i helgen. Så sjukt bra den var! :) Väntar med spänning på nästa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback