Fredag i Stockholm

Klockan nio steg jag INTE upp. Vid halv elva däremot (efter ett telefonsamtal).
Inatt har jag varit hemma i Bure, tillsammans med Elin....tror att jag börjar längta hem nu, drömmer om alla där hemma hela tiden.. :)
Ska bli så himla mysigt att få sova i sin egna säng, mysa med mamma o pappa, o alla ni andra fina för den delen! Bara 26 dagar kvar :P

--

Igår kväll före läggdags kom jag in på en tjejs blogg som skrev om kärlek. Tycker att hon skrev så himla många vettiga saker.. Hon skrev att många brukar  tänka :man kan inte gå runt o tro att allt varar för evigt. Man måste planera o vara beredd på att det inte kommer att bli så.
Men varför det egentligen? varför ska man gå runt o tänka att det aldrig kommer att hålla, för då kommer det ju att skita sig. Jag tror att man ska satsa 200%, skiter det sig så har man iaf gett allt istället för att man år senare ska börja fundera om man kunde ha gjort nå mer.
Konstigt det där med kärlek. Kärlek är verkligen det bästa man kan få uppleva men kan även vara det värsta.

--

Snart kommer min fina Emma hem. Hinner träffa henne några timmar idag o sen några på söndag...

--

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback